Pages

15.12.18

ŚWIĄTECZNA STYLIZACJA, CZYLI ZASKOCZ MIKOŁAJA!

biżuteria ByDziubeka

Wielkimi krokami zbliżają się święta. Czas pomyśleć o tym w co się ubierzemy na Wigilię czy późniejsze spotkanie z najbliższymi. Przedstawiam moje stylizacje, które mam nadzieję, będą dla Was inspiracją nie tylko na święta :)


Każda z nas chce wyglądać pięknie przy świątecznym stole. Dlatego już dziś warto pomyśleć co ubierzemy na spotkanie z najbliższymi. Warto jednak pamiętać, że świąteczna stylizacja powinna zostać dopełniona piękną i efektowną biżuterią. 


biżuteria ByDziubeka
biżuteria ByDziubeka

Jakiś czas temu zakochałam się w marce ByDziubeka, która ma bardzo duży wybór biżuterii na każdą okazję. Można wybrać zarówno mniej lub bardziej efektowną - wszystko jest zależne od okazji i stylizacji. Ja na zbliżające się święta przygotowałam aż trzy stylizacje. Każda z nich jest inna, ale łączy je jedno - miłość do pięknej biżuterii :)

Stylizacja na błysk

Połyskujący zestaw w kolorze lila przełamałam czerwienią. Może się wydawać to bardzo odważne, ale ja uwielbiam taki połączenia. Do mojego kompletu ubrałam czerwone buty, pomalowałam usta i paznokcie również na czerwono :) Dobrałam delikatną biżuterię z czerwonymi akcentami. Drobne bransoletki nałożyłam na rękaw mojego kompletu. To sprawiło, że wyglądają one świetnie i dodają całej stylizacji wyjątkowości! Do tego dobrałam delikatne pierścionki i kolczyki koła z kwiatami w kolorze czerwieni oczywiście ByDziubeka.

biżuteria ByDziubeka
biżuteria ByDziubeka
biżuteria ByDziubeka
biżuteria ByDziubeka

Bransoletki na sznurku czy z koralików to moim zdaniem świetny pomysł na prezent dla koleżanki, przyjaciółki czy innej bliskiej nam osoby. Zapewniam, że obdarowane panie zakochają się w biżuterii ByDziubeka od pierwszego wejrzenia!

Świąteczny casual

W święta jest nam potrzebna też odrobina luzu. Dlatego na świąteczne śniadanie czy spotkanie z przyjaciółmi proponuję prostą stylizację. Jeansy i biała bluzka z pufiastymi rękawami, do tego błyszczący pasek i buty. Moim zdaniem wyglądają świetnie. Całość stylizacji dopełniłam subtelną biżuterią. Wybrałam długie wisiorki z krzyżykami, kolczyki również z krzyżykami i super błyszczące pierścionki ByDziubeka. Do tego dobrałam szaro-złote bransoletki na sznureczku i połączyłam je z koralikami o podobnej kolorystyce. 


biżuteria ByDziubeka
biżuteria ByDziubeka
biżuteria ByDziubeka
biżuteria ByDziubeka
biżuteria ByDziubeka


Cekiny, ahh cekiny!

Warto od czasu do czasu zajrzeć do szafy i wyciągnąć z niej coś co nosiłyśmy w ubiegłym sezonie. Ja ubrałam cekinową białą spódnicę i oversizową bluzkę w tym samym stylu. Tym samym uzyskałam piękną stylizację przypominającą nieco upragniony świąteczny śnieg. Biel przełamałam czarnym paskiem i czarnymi wysokimi kozakami. Do całości dobrałam czarno-złotą biżuterię ByDziubeka. Postawiłam na moje ukochane bransoletki w kolorze czerni i brązowego złota. Do tego dobrałam delikatne pierścionki i bordowe kolczyki z płatków.


biżuteria ByDziubeka
biżuteria ByDziubeka
biżuteria ByDziubeka
biżuteria ByDziubeka
biżuteria ByDziubeka


Biżuteria to nieodłączny element wielu moich stylizacji. Każda kobieta kocha przecież biżuterię. Więc jeśli nie macie jeszcze pomysłu na prezent dla swojej przyjaciółki, mamy czy partnerki to zapraszam do ByDziubeka. Tam na pewno wybierzecie piękne zestawy w naprawdę dobrej cenie.


biżuteria ByDziubeka


Udanych zakupów!

Love Ewa :)

photos Karolina Roszak
________________________________________


Christmas are comming! It's time to think about what we'll wear for Christmas Eve or ona meeting with our family and friends. I present my styling  which I hope will be an inspiration for you, not only for the Christmas :)



Each woman wants to look beautiful at the festive table. That's why it is worth to think about what to dress for a meeting with our family and friends. It must be remembered that the festive styling should be complemented by a beautiful and spectacular jewelry.

Some time ago I fell in love with ByDziubeka, which has a very large selection of jewelry for every occasion. You can choose either more or less spectacular - everything depends on the occasion and styling. I prepared three stylizations for the upcoming holidays. Each of them is different, but they have one thing in common - love for beautiful jewelry :)


Shining styling


I broke the shimmering lilac set with red. It may seem very crazy, but I love such connections. I dressed red shoes for my set, I make up my lips and nails also in red :) I got delicate jewelry with red accents. I put small bracelets on the sleeve of my set. This meant that they look great and add the uniqueness of the whole styling! I've also chosen delicate rings and earrings of circles with flowers in red, of course ByDziubeka.

Bracelets on a string or beads is in my opinion a great gift idea for a best friend. I'm sure that every woman who will be gifted by ByDziubeka jewelry will fall in love with it at first sight!


Christmas can be casual


We also need a little slack in Christmas. For Christmas breakfast or meeting with friends I suggest a simple styling. Jeans and a white blouse with puffed sleeves, a shiny belt and shoes will fit perfectly. I complemented the whole styling with subtle jewelry. I chose the long pendants with crosses, earrings also with crosses and super shiny rings ByDziubeka. For this I chose gray-gold bracelet on a string, and I combined it with beads of similar color.


Sequins, ahh sequins!


It is worth from time to time to look into the wardrobe and pull out something we wore last season. I dressed a sequined white skirt and an oversized blouse in the same style. Thus, I obtained a beautiful stylization reminiscent of the much-desired Christmas snow. I broke the white  styling with a black belt and black high boots. To this I chose black-and-gold jewelry ByDziubeka. I bet on my beloved bracelets in black and brown gold. For this I've chosen delicate rings and maroon earrings from petals.

Jewelry is an inseparable element of many of my styling. Every woman loves jewelry. So if you don’t have a gift idea for your friend, mom or girlfriend, I recommend you to buy ByDziubeka. On their on-line shop you will definitely choose beautiful sets at a really good price.

Successful shopping!

Love Ewa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright 2000 - by Ewa Szabatin| Layout by Studio O2Art based by KotrynaBassDesign | Wszelkie prawa zastrzeżone.