Pages

27.8.17

CITY BOHO GIRL


Cześć!!! Jakie macie nastroje? Ja czuję się coraz lepiej. Po powrocie z wakacji miałam lekki spadek formy, bo prosto z Portugalii pojechałam na szkolenie taneczne do Koszalina i przez 4 dni miałam 8-10 h zajęć dziennie. Moje ciało przeżyło lekki szok hahaha! Ale tak serio to cieżko mi po długim odpoczynku wejść w rytm pracy i wrócić do normalnych obowiązków. 

Chciałam dziś Wam pokazać jedną z moich ulubionych choć dość odważnych letnich stylizacji. Przed wakacjami wybrałam się na drobne zakupy w poszukiwaniu fajnych narzutek na kostium. Weszłam do Zary i znalazłam dwie super rzeczy, które w sekundę znalazły się w moim posiadaniu! 
Oto jedna z nich. Czarna przeźroczysta sukienka z cienkiego miękkiego tiulu/siateczki z falbaną zdobyła moje serce! Wiem, że będę ją nosić przez cały rok, bo mogę ją nakładać na inne rzeczy, a nawet nosić z wąskimi spodniami. Dziś odważyłam się pokazać Wam trochę ciała :) i założyłam ją na stanik od kostiumu oraz krótkie dżinsowe spodenki tej samej marki. Całość uzupełniłam ażurowymi szpilkami i dużym kapeluszem, a moja zdobyta w sklepie vintage torebka Gucci dodała całości elegancji. Do takiego stylu musiałam dopasować jakąś biżuterię i zdecydowałam się na duże kolczyki i bransoletę mojej ukochanej polskiej projektantki Anny Orskiej! Ten zestaw przypomniał mi fajne stylizacje boho ze znanego Wam festiwalu muzyki Coachella, a Wam?

Jak zawsze oprócz stylizacji będę mówić o zdrowiu i łączyć modę z jedzeniem.
Ponieważ moda dla mnie zaczyna się od wewnątrz!!!

I jak widzicie dziś mam ze sobą jabłko! :) 

Nigdy nie przepadałam za surowym jabłkiem, bo często mnie po nim wzdymało. Zauważyłam jednak, że gdy kupuję jabłka ekologiczne nie mam już takich objawów. Cholerne pestycydy! Teraz jem surowe, dodaję do mojego zielonego pięknego koktajlu i zapiekam z cynamonem w piekarniku na deser. Jabłka chronią przed zawałem, wzmacniają zęby, pomagają w odchudzaniu. 
Dzięki zawartości błonnika jabłka regulują pracę jelit, chroniąc przed zaparciami i innymi chorobami jelit, w tym przed rakiem jelita grubego. Jabłka wspierają pracę mózgu i chronią nas przed utratą pamięci, zawarte w jabłkach pektyny oczyszczają organizm z toksyn, indeks glikemiczny jabłek jest niski (<50) i wynosi 38, w związku z tym bez obaw o zdrowie mogą je spożywać (ale w umiarkowanych ilościach!) osoby chore na cukrzycę.

Czy zaraziłam Was choć trochę "Modą na Zdrowie" i chcecie też zostać FIT FASHION FREAK?
Zapraszam Was! 
LOVE, Ewa






















Dress, Shorts, Shoes Zara, Bra MISBHV, Bag vintage Gucci - Komis Label, Earrings and bracelet Orska, Hat Oysho, Gold chains Hosandme

________________________


Hey!!! What mood do you have? I feel better and better. After returning from vacations I had a slight drop in form, because straight from Portugal I went to dance camp to Koszalin and for 4 days in a row I had 8-10 hours lessons a day. My body experienced a slight shock hahaha! But seriously it's hard for me after a long rest to get into the rhythm of work and return to normal duties.


I wanted to show you one of my favorite, though quite brave summer stylings, today. Before the holidays, I went on a small shopping looking for cool summer clothes. I went to Zara and found two great things that were in my possession in a second!
Here is one of them. The black transparent dress made of thin soft tulle / mesh with a ripple won my heart! I know I will wear it all year round, because I can put it on other things and even wear with narrow pants. Today I dared to show you a little body :) and I put the dress on a bikini top and denim shorts of the same brand. The whole styling was complemented with black high hills, a big hat, and my vintage Gucci handbag gave my look the elegance. For such a style I had to match some jewelry and I decided on the big earrings and bracelet of my beloved Polish designer Anna Orska! This set reminded me of the cool boho styling of the well-known Coachella music festival, and you?

As always apart from styling I will talk about health and combine fashion with food.
Because fashion for me starts from the inside !!!

And as you see today I have an apple with me! :)

I never liked a stout apple, because it often bloated me. But I noticed that when I buy organic apples I no longer have such symptoms. Damn pesticides! Now I eat it raw, I add to my green beautiful cocktail and bake with cinnamon in the oven for dessert. 
Apples protect against heart attack, strengthen teeth, help to lose weight.
Thanks to fiber content, apples regulate intestinal function, protecting against constipation and other intestinal diseases, including colorectal cancer. Apples support brain function and protect us from memory loss, contained in pectin pills cleanse the body of toxins, apple glycemic index is low (<50) and is 38, so no worries about their health can eat them (but in moderate amounts! People with diabetes.

Have I infested you with some "Healthy Mod" and do you also want to become FIT FASHION FREAK?
I welcome you!
LOVE, Eve



6 komentarzy:

  1. Nie mogę się zgodzić ze wszystkim co przedstawia autor, nad wieloma kwestiami
    warto byłoby się zastanowić jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu ktoś poruszył ten wątek. Brawo dla autora.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Artykuł genialny. Czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogło być lepiej. Świetnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tekst wartościowy, wiele wnoszący. Będę
    częściej zaglądać na stronę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znakomity artykuł. Przeczytałem go jednym tchem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright 2000 - by Ewa Szabatin| Layout by Studio O2Art based by KotrynaBassDesign | Wszelkie prawa zastrzeżone.